SEO UYUMLU İÇERİK

Web sitenizin içeriklerini hazırlayamıyorsanız uzman
metin yazarlarımız sizin için kurumsal ve özgün içerikler oluştursun.

Kurumsal İçerik Hazırlama

Kurumsal web sitesi tasarımında firmaların en sıkıntı çektiği konuların başında içerik üretimi gelmektedir. Firma bünyesinde içerik üretme görevini üstlenen bir personel olmadığı zaman bu içerikler başka firmaların ürettikleri içeriklerin kopyalanıp, kendi web sitelerine uyarlanması ile gerçekleştirilmektedir. Fakat kopyalanan bu içerikler hem web sitesinin çizgisini hem de markayı doğru yansıtamazken, arama motoru kopya içerik cezalandırmalarını da devreye sokabilmektedirler.

Firmanız, ürünleriniz, hizmetleriniz, markanız web sitesini ziyaret eden kullanıcılarınıza doğru kelime ve cümleler ile sunulmalıdır. Anlaşılır bir dil, kurum kimliğini yansıtan sloganlar ve bütünleşik içerik stratejisi web sitenizin performansı için önemlidir. Firmamız bünyesinde ki metin yazarları vasıtası ile Kurum Kimliğinize uygun aşağıdaki yazıları sizin için oluşturabiliyoruz;

  • Misyon ve Vizyon açılımları,
  • Kurum Tanıtım Yazısı,
  • Hakkımızda Yazısı,
  • Tarihçe Yazısı,
  • Kalite Politikası
  • Çevre Politikası vb. diğer kurumsal ihitiyaca yönelik yazılar,
  • Ürün Tanıtım Metinleri,
  • Hizmet Tanıtım Metinleri,
  • Marka Tanıtım Metinleri,
  • Blog sayfaları için içerikler,
  • Haber, Etkinlik vb aktivitelerin ile ilgili bilgilendirme metinleri,
  • Facebook, Instagram vb Sosyal Medya içerikleri için metinler,
  • Dijital reklam içerikleri,
  • Görsel jenerikleri,
  • Tanıtım filmi senaryosu,
  • Sunum içerikleri.

İçerik pazarlama çalışmalarında ürün ve hizmetleriniz ile alakalı bir çok paylaşım yapmanız gerekmektedir. Bu içerikler SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) çalışmasına uygun belirlenmiş stratejiler ile birlikte hazırlanmalıdır.

Sosyal Medya için İçerik Üretimi

Sosyal medya paylaşımları için içerik üretmede zorlanıyorsanız uzman içerik üreticilerimiz tarafından hedef konunuz ile ilgili etkileyici, dikkat çekici içeriklere sahip olabilirisiniz.

Farklı Dillerde İçerik Üretimi

Yurtdışı ürün ve hizmet pazarlama hedefleriniz var ise, web sitenizde yurdışınında ki pazarları hedefleyen içerikleriniz olmalıdır. İngilizce genelde temel bir hedef olabilirken, bu dile ek olarak Almanca, Fransızca, İtalyanca, Arapça gibi bir çok içerik uygun fiyatlar ile web siteniz için üretilebilir.

Seo Uyumlu İçerik

Sıkça Sorulan Sorular

İçerik üretimi yapılırken bir kaç faktör fiyat teklifimiz için önem arz etmektedir. İşin aciliyeti, teknik bilgi seviyesi teslimat noktasında sürenin uzamasına olanak vermektedir.

İçerik üretim fiyatlarını belirleyen faktörler:

  • İçerikte ki kelime sayısı (500 kelime, 1000 kelime, 2000 kelime)
  • İçerikler için talep edilen teslimat süresi

Bu kriterler tarafınızdan belirlendikten sonra size web sitenizin fiyatı ile ilgili bilgi verebiliyoruz.

İçerikler bir kere üretildikten sonra üzerinde revizyon imkanı bulunmamaktadır. Revizyon talebi tekrar ücretlendirmeye tabidir.

SEO uyumlu içerikleri, SEO bilgisine sahip dijital içerik yazarları hazırlar.

ChatGPT gibi yapay zekaya dayalı yazılımlar her geçen gün daha fazla kullanıma sunulmakta ve sayıları artmaktadır. Normal yaptığımız işlerin bu yazılımlar tarafından yapılabilir hale getirilmesi bir yandan büyük bir gelişme iken diğer yandan internetteki özgün içerik sorununu derinleştirebileceği noktasında gerileme söz konusu olabilir. Gelecekte yapay zekaya dayalı yazılımların hayatımızda çok daha fazla yer edineceği kesin fakat söz konusu özgün ve doğru bilgi oldu mu halen içeriklere insan elinin ve aklının dokunması gerçeğini değiştirmiyor. En azından şimdilik:)

Web sitenizin, arama motorlarında üstü sıralarda çıkması ve organik ziyaretçi trafiğini arttırmasını sağlayacak şekilde satış, tanıtım, takipçi toplama, reklamsız talep oluşturma gibi hedefler için oluşturulur.

Arapça ile İngilizce çeviri ücreti aynı olmak ile beraber, özgün içerik oluştururken talep edilen metinin cinsine göre fiyatlar dil bazında farklılık gösterebilmektedir. Teklif alırken bu durum size bildirilir.

Evet, web sitenizin tüm içeriği profesyonel içerik yazarları tarafından tekrar oluşturulabilir.

İçeriklerinizi SEO uyumlu hazırlamak sizi arama motorlarında üst sıralara taşıyacak ve site trafiğinizi arttıracaktır. Ancak SEO için gerekli olan anahtar kelime kullanımı, kelime sayısı, meta açıklaması gibi kriterleri harfi harfine yerine getirmek başarı elde etmek için yeterli değildir. Çünkü içeriğinize ulaşamasını istediğiniz kullanıcı, içeriğinizin SEO uyumlu olup olmadığına bakmayacaktır. Kullanıcının hedefi ihtiyacını karşılayacak, kaliteli ve özgün içeriğe ulaşmaktır. Bu sebeple sadece SEO uyumlu içerik üretmeye odaklanmamak gerekir.

Kaliteli ve özgün olmasına odaklanılmış bir SEO uyumlu içerik arama motorları tarafından üst sıralara çıkarılacaktır. Böylelikle ulaşmak istediğiniz hedef kitlenize en kısa sürede ulaşabileceksiniz.

SEO Uyumlu içerikler tüm online ortamlarda kullanılır. Online ortamlarda hazırlanan tüm içerikler SEO uyumlu hazırlanmış olmalıdır.

İçerik Yazarları
Seo Uyumlu Metinleri Oluştururlar…

Detaylı Bilgiler

Web İçerik Yazarlığı Nedir?

Web içerik yazarlığı, belirlenmiş konu ve alanlarla ilgili istenilen nitelikte online içeriklerin hazırlanması işidir. Online içerikler, dijital platformda yer alan her türlü görsel, işitsel ve metinsel içeriklerdir.

Günümüzde dijital pazarlamanın ilerlemesi içerik üretim ihtiyacını artırdı. Çünkü artık hangi sektörde olursa olsun, her firmanın kurumsal kimliği çerçevesinde marka bilinirliğini artırmak için web sitesine, sosyal medya hesaplarına ihtiyacı var. Haliyle rakiplerin de var olduğu bu platformda, arama motorlarında önde çıkmak için kaliteli içeriklere ihtiyaç var. İşte bu içerikleri oluşturmak için web içerik yazarlarından destek alınır. 

Web içerik yazarları farklı bir çok formatta içerik hazırlayabilirler. Blog yazıları, ürün açıklamaları, firmanın kurumsal kimliğini anlatan genel web içerikleri gibi birçok alanda içerik üretirler. Üstelik tüm bu içerikleri firmanın kurumsal kimliğini doğrultusunda, SEO  tekniklerine uygun olarak hazırlarlar. 

Web içerik yazarlığı, geleneksel metin yazarlığından farklıdır; arama motorlarının dikkat ettiği noktalara uygun içerikler hazırlarlar. Bu sayede içeriğin, arama motorlarında üst sıralarda çıkması ve dolaylı olarak web sitesinin veya sosyal medya hesabının daha fazla tüketiciye, müşteriye, hastaya… kısaca hedef kitleye ulaşması sağlanır.

SEO uyumlu içerik

Bir Web İçerik Yazarında Olması gereken Özellikler

Bir içerik yazarının kapsamlı ve kaliteli içerikler hazırlayabilmesi için bazı özelliklere sahip olması gerekir. Bu özellikler:

Okumayı ve Araştırma Yapmayı Sevmek

İçerik yazarlığı hizmetini birçok sektöre verebilmek için çok okumak ve araştırma yapmak önemlidir. Çok okumak kişiye birden fazla ilgi alanı sağlar. Bir web içerik yazarının ilgi alanının geniş olması, birçok konu hakkında yazı yazma kabiliyetini de artırır. Elbette bir içerik üreticisi her zaman bildiği konularda içerik üretmez. Ancak araştırma yapmayı ve okumayı sevmesi, içerik hazırlaması gereken konuyla ilgili daha detaylı bilgi edinmesini sağlar.

Dil Bilgisi Kurallarına Hakim Olmak

Bir konu hakkında çok okumak, araştırmak önemli. Ancak bir içerik yazarıysanız, bildiklerinizi, anlaşılır bir şekilde karşı tarafa anlatabilmek de önemlidir. Bunun için içerik hazırladığınız dilin yazım ve imla kurallarına da hakim olmanız gerekir. Bu hakimiyeti edinebilmek için dilbilgisine ilgi duymanız gerekir. 

Güncel Olmak

İçerik yazmak konusunda çok iyi olabilirsiniz. Ancak güncel olanı takip etmek, güncel olana hakim olmak da iyi bir içerik yazarı olmak için gerekli şartlardan biridir. Dijital dünyanın gelişim hızı baş döndürürken SEO stratejileri konusunda da en güncel bilgiye hakim olmalısınız.

SEO Bilgisine Sahip Olmak

İyi ve kaliteli içerikler hazırlamak tek başına yeterli olmayacaktır. İçeriklerinizin okuyucuya  ulaşabilmesi önemlidir. Bunun için bir  içerik yazarının SEO bilgisine sahip olması; içeriklerini SEO uyumlu hazırlaması gerekir. SEO ile ilgili detaylara ulaşın.

SEO Uyumlu İçerik Yazmak

SEO nedir?

Türkçe karşılığı “arama motoru optimizasyonu” olan SEO ( Search Engine Optimization ), web sitenizin arama motorlarında üst sıralarda çıkması için yapılan çalışmaların toplamını ifade eder. SEO çalışmaları yaparak web sitenizin performansını ve ziyaretçi sayısını arttırabilirsiniz.

SEO Uyumlu İçerik Ne Anlama Geliyor?

SEO uyumlu içerik, web sitesine yerleştirilen içeriklerin (metin, video, animasyon vb.) hem hedeflenen arama motorlarının kriterlerine uygun olması, hem de hedeflenen kitlenin ilgisini çekebilecek nitelikte olması anlamına gelir. SEO uyumlu içerik; hedef kitleye yönelik anahtar kelimelerin kullanıldığı, anlaşılır bilgi içeren içeriklerdir. Bu kriterlere uygun içeriklerle web sitenizin arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlayabilir, böylelikle hedefiniz olan ziyaretçi sayısını arttırabilirsiniz.

SEO Uyumlu İçeriğin temel öğesi bilgidir.

SEO uyumlu içeriğin en önemli öğesi bilgidir. Hizmet, ürün, tanıtım amaçlı herhangi içerik SEO uyumlu içeriğin temellerini oluşturur. Biz bu içeriğin kullanıcıları/okuyucuları tarafından yararlı bulunmasını bekleriz. Yani yazmış olduğunuz bir metin, çekmiş olduğunuz bir video karşı tarafa bir fayda sağlıyorsa o zaman temel bileşimi elde etmiş olursunuz.

Son zamanlarda oldukça popüler olan instagram ve tiktok hesaplarının bir çoğunda herhangi bir teknik işin nasıl yapıldığını gösteren videolar ilgi çekmekte ve takipçi toplamaktadır. Buda faydalı içeriğin önemini SEO makaleleri ve içerikleri oluştururken baş tacı yapmakta fayda vardır.

Teknik SEO

SEO uyumlu içerik hazırlarken
nelere dikkat edeceksiniz…

Hedef Kitle

Arama motorları kullanıcının geçmiş davranışlarını da göz önünde bulundururarak kullanıcıya en uygun içeriği ulaştırmaya çalışır. Bu nedenle hazırlanacak içeriğin hitap edeceği hedef kitle, bu hedef kitlenin alışkanlıkları doğru belirlenmelidir. Hedef kitlenin içeriği ne şekilde arayacağı iyi analiz edilmelidir. Ulaşılmak istenilen hedef kitlenin internet kullanım alışkanlıklarına göre içerik oluşturmak, hem bu kullanıcılara ulaşmanızı hem de arama motorlarında üst sıralarda yer almanızı kolaylaştıracaktır.

Anahtar Kelime

Anahtar kelime kavramı arama motoru kavramı çıktığından bu yana istenilen içeriği bulmadaki en önemli araçlardan biri olmuştur. İşleyiş çok basittir; aradığınız, merak ettiğiniz şeyi en kısa sürede bulmanız için gereken kelime ve kelime gruplarını arama motoruna girerek internette veya sosyal medyada ilgili içeriğe ulaşmak… Anahtar kelimeler hedef kitlenizin yazdığınız içeriğe ulaşmasına yardım eder. Bu sebeple anahtar kelime araştırması SEO açısından oldukça önemlidir. Arama motorları, kullandığınız anahtar kelimeleri göz önüne alarak, içeriklerinizin arama sonucundaki yerlerini belirler. Ancak içerikte kullanılan anahtar kelime sayısının çok fazla olması arama motorları tarafından içeriğin spam olarak algılanmasına sebep olabilir. Anahtar kelimenin az olması ise sitenizin görünürlüğüne engel olabilir. Bu sebeple anahtar kelime kullanımına dikkat edilmelidir. İçeriğinizde kullanacağınız doğru anahtar kelimeler sizi, en kısa sürede hedef kitlenizle bir araya getirecektir. Sosyal medya hesaplarında anahtar kelime kavramı HASTAG kavramına karşılık gelmektedir.

Doğru anahtar kelime seçimi yaparken…

Doğru anahtar kelime seçimi için hedef kitlenizin, içerikle ilgili daha önce yaptığı aramalar göz önünde bulundurulmalıdır. Aynı zamanda üst sıralarda yer alan rakiplerinizin de benzer içeriklerle ilgili kullandığı anahtar kelimeleri incelemek doğru anahtar kelime seçimi açısından önemlidir. Ayrıca bir içerik hazırlarken, anahtar kelime seçimi yaparken rakiplerinizi incelemek, size farklı bir bakış açısı kazandıracak ve yeni fikirler üretebilmenizi de sağlayacaktır.

Anahtar kelime araştırması yaparken yararlanabileceğiniz bazı araçlarda mevcut. Bu araçlardan yararlanarak müşterilerin benzer içeriklerle ilgili arattığı kelimelere ulaşabilir, buna göre bir anahtar kelime listesi hazırlayabilirsiniz. Çünkü bu araçlarla anahtar kelime hacmi, anahtar kelime rekabeti, benzer anahtar kelimelerle ilgili bilgiler edinebilirsiniz.

Kullanacağımız anahtar kelimelerin içeriğiniz ile alakalı olması oldukça önemlidir.İçerikle alakasız kullanılan anahtar kelimeler, gelen kullanıcıyı hayal kırıklığına uğratıp, site ziyaretini kısa tutmasına sebep olacaktır. Bu da sitenin kullanıcı trafiğini azaltacak, sıralamasını düşürecektir.

Anahtar Kelime Yoğunluğu…

Anahtar kelimeler başlıkta ve metin içerisinde kullanılabilir. Ancak önemli olan anahtar kelimenin kullanım yoğunluğudur. Genel görüş anahtar kelime yoğunluğunun %2,5 civarında olması gerektiği yönündedir.

Özgün ve Kaliteli İçerik

Özgün ve kaliteli içerik hazırlamak arama motorları optimizasyonları açısından oldukça önemlidir. Kaliteli bir içeriğin ilk şartı özgünlüktür.

İnternette benzer konular hakkında oldukça fazla içerikle karşılaşabilirsiniz. Sizin içeriğinizi, diğer tüm bu içeriklerden ayırıp, üst sıralara taşıyacak olan bir diğer önemli kriter içeriğinizin özgün olmasıdır. İçeriğinizin özgün olması, kopya olmaması, size ait, sizin cümlelerinizle yazılmış olması, ilk defa sizin tarafınızdan yayınlanmış olması demektir.

Özgün bir içerik aynı zamanda kaliteli bir içeriktir. İçeriğin özgün olmasının yanında net ve açıklayıcı olması da gerekir. İçeriğinizi okuyan kullanıcı, sorularının cevabını alabilmelidir. İçeriğinizin kaliteli olması için dil bilgisi kurallarına uygun, noktalama işaretlerinin doğru kullanılmış olması da gerekir. Yazım ve imla kurallarına uyarak yazılmış bir içerik, rahat okunur ve anlaşılır olacaktır.

İçeriğin Teknik SEO Analizi

Web sitenizin etin olabilmesi için SEO çalışmaları yapılması önemlidir. Ancak web siteniz için SEO çalışmalarına başlamadan önce web sitenizin çalışma sistemini ve varsa eksiklerini tespit etmeniz gerekir. Teknik SEO, web sitenizin hem site içi hem de site dışı analizleriyle beraber arama motoru optimizasyonlarının yapılmasıdır. 

Teknik SEO analizleri yapılırken site içi ve site dışı analizlerinin yanında, rakip analizinin yapılması da oldukça önemlidir. Yapacağınız teknik SEO analizi stratejinizi belirleyecek olan, rakip analizidir. Rakip analizi ile rakiplerinizin güçlü ve zayıf yönlerini öğrenebilir, bu bağlamda bir stratejili oluşturabilir ve rakiplerinizin önüne geçebilirsiniz.

Başlık ve Meta Açıklamaları

Başlık ve meta açıklamaları kullanıcıyla ilk iletişime geçilen yerdir. SEO uyumlu olarak hazırlanmış başlık ve meta açıklamalarının üst sıralarda çıkma şansı daha yüksektir. Başlık ve meta açıklamaları muhakkak anahtar kelime içermelidir.

Site İçi Linkleme

Site içi linkleme, web sitenizde yer alan bir içeriğin, kendisiyle alakalı diğer içeriklere bağlanması çalışmasıdır. Site içi linkleme kullanarak, kullanıcıların aradıkları hizmetle ilgili daha fazla bilgiye ulaşmasını sağlarsınız. Bu da kullanıcıların web sitenizde daha fazla zaman geçirmesini sağlar. Örneğin web sitenizde gelinlik seçimi ile ilgili bir içerik yayınladınız. Bu içerik yazınıza; gelin buketi seçimi, gelin aksesuarları seçimi gibi içeriklere ait site içi linkler eklemeniz, bu konuyla alakalı ziyarete gelen kullanıcının sayfanızda daha fazla zaman geçirmesini sağlayacaktır.

Google ve diğer arama motorlarını kullanarak içeriğinize ulaşan kullanıcıların, web sayfanızda uzun zaman geçirmesi, web sitenizin arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlayacaktır.

Site Dışı Linkleme

Site dışı linkleme, web sayfanızda yer alan bir içerikle alakalı başka bir web sayfasından link verilmesidir. Hazırlamış olduğunuz içeriğinizdeki bilgileri zenginleştirmek için, başka web sitelerinden konunuzla alakalı link verebilirsiniz. İçerik konunuzu ayrıntılı bir biçimde açıklamak, güçlendirmek adına yaptığınız dış linkleme sitenizin güvenilirliğini de arttıracaktır. Diğer sitelerden de sizin içeriğinize link verilmesi, arama motorlarına, içeriğinizin kaliteli olduğu bilgisi verecektir. Link bağlantılarınızın olduğu sitelerin kaliteli olması, arama motorları tarafından güvenilir olduğunuz bilgisi verecektir. Web sayfanızın arama motorlarında ön sıralarda çıkması için site dışı linklemeler de, site içi linklemeler kadar önemlidir.

En iyi SEO İçerik Araçları

SEO ile ilgili çalışmalarınızı kontrol ve analiz edebileceğiniz araçlar.

Google Trends

Google SEO çalışmalarında şu anda dünyada üzerinde en çok çalışma yapılan arama motorudur. Bu motorun popüleri içerikler ile ilgili yayınladığı raporlarda bunla bağlantılı olarak çok önemli. Google Trends’te ülke ve dönem seçilerek Google arama motorunda hangi içeriklerin ve başlıkların popüler olduğunu görüntüleyebilirsiniz.

Web Sitesi : https://trends.google.com/

Google Search Console

Web sitenizde ki içeriklerin Google tarafından kontrol edilmesini istiyorsanız Search Console yardımınıza yetişecektir. Site açılış hızı, indexlenme problemleri gibi daha bir çok problemi Search Console ile tespit edebilir, Google arama motorundan sayfa çıkartma ve ekleme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Web Sitesi : Google Search Console

Answer The Public

Popüler kelimeler ile ilgili detaylı grafiksel rapor hazırlayan Answer the Public SEO uyumlu içerik için önemli bir başvuru aracı olabilmektedir. Bir çok yabancı dili destekleyen yazılımın PRO sürümüde bulunuyor.

Web Sitesi : https://answerthepublic.com/ 

Siteliner

SEO çalışmalarınıza içeriklerinizin özgün olması ve topluluğa bir fayda sağlaması önemlidir. Bu sebeple yazmış olduğunuz bir içeriğin başka bir yerden alıntı yapmak iyi bir fikir olmayacaktır. İşte kopya içerik olarak tabir edebileceğimiz bu tarz içerikleri siteliner aracılığıyla kontrol edebilirisiniz.

Web Sitesi : https://www.siteliner.com/

SEO Uyumlu İçerik
Sözlüğü

Kullandığımız kavramların kısa açıklamaları

Uzun Anahtar Kelimeler

3 ila 6 kelime uzunluğunda olan anahtar kelimeler. Bu tarz anahtar kelimeler arama motorlarında daha az aranırlar fakat direkt hedef kitle ile ilişkilidir. Örnek vermek gerekirse “Spor Ayakkabı” standart ve arama hacmi yüksek olan bir anahtar kelimedir. “Uzun doğa yürüyüşleri için spor ayakkabı modelleri” ize long-tail adı verilen yani uzun anahtar kelimelere örnek gösterilebilir.

SERPs

Arama motorunda arama yaptığınızda karşınıza çıkan sayfadır. Kısaca sonuç sayfasıdır.

Çapa Metinleri (Anchor Text)

Tıklandığında başka sayfa yada sitelere bağlantı veren site içindeki bağlantılardır.

Meta Açıklamaları ( Meta Description)

Genelde 160 harfi geçmemesi beklenen bir web sayfasının ne ile alakalı olduğunu anlatan HTML kodu içerisine yerleştirilen bir meta etiketidir. Arama sonuçlarında sayfanızın Meta Açıklamaları gösterilir.

Başlık (Title Tag)

İnternete girerken kullandığınız tarayıcının sekmesinde ki bölüm sayfa başlığıdır. Meta etiketleri gibi HTML kod içerisinde eklenir.

Arama Hacmi

Aylık olarak anahtar kelimenin kaç kişi tarafından arandığının ortalamasıdır. Bu arama motorlarına göre farklılık göstermektedir.

Tıklanma Oranı

Arama sonuç sayfasınd çıkan sonuçlaa bağlı olarak kullanıcıların bağlantınıza tıklanma oranını gösterir

Dönüşüm Oranı

Web sitenizde yer alan hedef odaklı elementlerin (iletişim formu, satın al düğmesi, üye ol düğmesi vb.) sayfayı ziyaret edenler tarafından tıklanma oranını gösteren değerdir.

Organik Trafik

Web sitenizin herhangi bir dijital reklam mecrası kullanmadan arama sonuçlarında çıkıp kullanıcılar tarafından tıklanması sitenizin organik trafik verisini göstermektedir.

Yapılandırılmış Veri (Structured Data)

Arama motorlarının daha doğru ve hızlı şekilde sitenizi taraması için oluşturulmuş veri setleridir.

Derecelendirme Faktörleri (Ranking Factors)

Arama motoru algoritmasının sayfaları karşılaştırmada kullandığı sinyallere verilen genel isimdir.

Geri Bağlantı (Backlink)

Web sitenizde herhangi bir sayfaya bağlantı veren dış/diğer web siteleri.

Sayfa Yetkisi

Genelde 1-ila 100 arasında gösterilen ve web sitenizin anlatmak istediği konu ilgili hakimiyetini gösteren puan sistemidir.

Alan Adı Yetkisi (Domain Authority)

Genelde 1-ila 100 arasında gösterilen ve alan adınızın anlatmak istediği konu ilgili hakimiyetini gösteren puan sistemidir.

Sayfa Görüntüleme (PageView)

Bir web sayfasının kaç kere kullanıcılar tarafından görüntülendiğini gösteren veridir.

Her oturum için Sayfa Görüntüleme (Page View per Session)

Bir web sayfasının 1 kullanıcın 1 oturum kabul edildiği verisine göre kaç kere  görüntülendiğini gösteren veridir.

Organik Anahtar Kelime Rekabeti

Anahtar kelimenin mevcut rekabetini gösteren veridir.