KURUMSAL KİMLİK TASARIMI

Markanızı dijital medya ortamlarında doğru yöneten hizmetimiz

Kurumsal Marka Oluşturma

Başarılı bir marka yönetimi ile rekabette hızlı bir şekilde öne çıkabilirsiniz. Kurum kimliği; misyonunuz, hedeflerinizi ve markanızın amacını doğru anlatabilme becerinizi temsil eder. Güven, tanınma, dikkat çekebilme gibi özellikler markanızı diğerlerinden ayırt eden elementlerdir. Bu özellikler inşaat firması için ayrı, restoran işletmesi için ayrı ele alınmalıdır. Firmanız kurum kimliği çalışmalarında hangi seviyede olursa olsun doğru bir yönetim ile dijital ortamda ki görünümünüzü iyileştirilebilir.

Marka Tasarımı Yaklaşımı

Novasta olarak kurum kimliği yaklaşımımız güven oluşturan, profesyonellikle öne çıkan markalar yaratmaktır. Dijital dünyada daha tutarlı ve ilgi çeken markalar yaratmak ekip ve tecrübe gerektirmektedir. Bir firmanın marka halinde sunumunun yapılması uzun ve detaylı çalışmalar gerektirmektedir.

Kurum Kimlik Rehberi

Dijital olarak oluşturulmuş Kurumsal Kimliğinizin, ajanslar, tasarımcılar ve 3. şahıslar tarafından nasıl kullanılacağını ve kullanılmayacağını belirten bir yol haritası olan Kurumsal Kimlik Rehberi marka yönetiminin önemli bir aracıdır.

Profesyonel Logo Tasarımı

Görsel Konumlama

Markanız dijital ortamlarda kullanıcı ve tüketiciler ile web siteniz, mobil uygulamalar ve sosyal medya hesaplarınız ile iletişime geçer. Bu sebeple görsel konumlandırma önemli bir kurumsal kimlik ögesidir. Markanın logosunun tasarlanması, logonun akabininde promosyon, tanıtım evrakları vb. bir materyale uygulamaların geliştirilmesi kurumsal kimlik sürecinin bir parçasıdır.

Logo Tasarımı

Kurumsal Logo Tasarım Depolift

Kurumsal web siteniz arama motoru yönergelerine (SEO) uyumlu olarak tasarlanır. Böylece doğru dijital pazarlama stratejileri ile Google’da, Yandex, Bing gibi arama motorlarından belirlediğiniz anahtar kelimelerde üst sıraları hedefleyebilirsiniz.

Kurumsal web siteniz bu yönergelere ek olarak  kod ve tasarım uyumunun olması, hızlı açılması, sitede ki imajların optimize edilmiş olması gibi bir çok filtreden geçirilmesi gerekmektedir.

Web Sitesi Tasarımı

Kurumsal Web Tasarımı Sedat Öztürk

Web sitenizi hangi ülkeden kaç kişi ziyaret ediyor, hangi sayfalarda daha fazla zaman geçiriyorlar, internet girerken kullandıkları cihazlar, sosyal medya hesaplarından size yönlendirilen trafik gibi detaylı raporların sunulduğu aylık raporlama hizmetinde analizler  ile doğru dijital pazarlama stratejilerini belirleyebilirsiniz. Raporlama içeriğinde ayrıca bir önceki aya göre karşılaştırmalı performans takibi de yapabilmekteyiz. Böylece dijital yatırımınızın dönüşümünü daha iyi takip edebilirsiniz.

Kurum Kimliği Rehberi

Kurumsal web siteniz  yabancı dil altyapısı ile birlikte teslim edilir. Talep olması halinde Latin grubu dillerinin hepsini ekleyebilir, uluslararası pazarlara hitap eden bir web sitesine sahip olabilirsiniz.

İngilizce, Almanca, İtalyanca, Rusça gibi dillerin yanı sıra, yazım şekli ters olan Farsça, Arapça gibi dillerde sisteme dahil edililebilir. Ters yazıma sahip dillerde şablon tasarımı düzenleme ve optimizasyon çalışması yapılması gerekmektedir.

Matbaa Araçlarının Tasarımı

Kurumsal web siteniz  yabancı dil altyapısı ile birlikte teslim edilir. Talep olması halinde Latin grubu dillerinin hepsini ekleyebilir, uluslararası pazarlara hitap eden bir web sitesine sahip olabilirsiniz.

İngilizce, Almanca, İtalyanca, Rusça gibi dillerin yanı sıra, yazım şekli ters olan Farsça, Arapça gibi dillerde sisteme dahil edililebilir. Ters yazıma sahip dillerde şablon tasarımı düzenleme ve optimizasyon çalışması yapılması gerekmektedir.

Profesyonel Web Tasarım

Kurumsal Kimlik Tasarımı Sıkça Sorulan Sorular

Web projenizi fiyatlandırırken birden fazla faktörü göz önüne alırız. Web siteniz ile ulaşmak istediğiniz hedefler farklı olabilir; ürün satmak istiyorum, markamı kurumsal olarak tanıtmak istiyorum, bir web sitem olsun, birde iletişim numaralarım olsun yeter, dijital pazarlama ile para kazanacağım gibi farklı isteklere göre farklı web sitesi fiyatları çıkmaktadır.

Web sitesi fiyatlarını belirleyen faktörler:

  • Web sitenizin sayfa sayısı,
  • Web sitenizde kullanılacak yabancı diller,
  • Web sitenizde istediğiniz tasarım özellikleri,
  • İçeriklerin sizin tarafınızdan mı yoksa bizim tarafımızdan mı oluşturulacağı,
  • Anahtar kelime hedefli stratejinin oluşturulup, oluşturulmayacağı,
  • Web sitenizin panel vasıtası ile yönetilip yönetilmeyeceği,

Bu kriterler tarafınızdan belirlendikten sonra size web sitenizin fiyatı ile ilgili bilgi verebiliyoruz.