Covid-19 ve Reklam Sektörünün Değişimi
Covid-19 salgının artış gösterdiği Mart aylarında geçici olarak kapanan firmalar, insanların evde kalmaya başlamaları ile reklam sektöründe stratejilerini buna göre güncelledi. Zaman ve bütçe olarak değerlendirildiğinde kurumsal firmaların reklam stratejileri birbirine benzer görüntüler sergilese de genel olarak firmaların mesajlarında anlaşılır, hızlı, tüketicilerin stresini ve ürkekliğini azaltmaya yönelik metin ve görsellere yer verildi.
Salgında durum düzelme yolundayken şimdi tekrar tırmanışa geçti. Sosyal mesafe, maske giyimi ve el temizliği bireylerin günlük yaşamlarının bir parçası oldu. Bu süreçte kurumsal markalar Email Pazarlama, Sosyal Medya Paylaşımları, Dijital Reklamlar mesajların iletilmesinde, potansiyel müşteri yaratmada, satış oluşturmada önemlerini arttırdı.