Neden Canlı Destek?
Müşteri Memnuniyet Artışı
Sahip olduğunuz web trafiğini ürün veya hizmet satın alan müşterilere dönüştürmek için Canlı Destek en hızlı yol olacaktır. Müşteriler sunduğunuz ürün veya hizmeti satın almadan önce kafalarında bir sürü soru olacaktır. Bu sorulara hızlı cevap vermek dönüşüm oranlarınız için önemlidir. E-Posta ve Mobil uygulama vasıtası ile her platformda müşterilerinize yardımcı olabileceksiniz.
Otomatik Tetikleyiciler
Müşterilerinize sitenizde canlı destek sisteminin olduğunu, müşteriniz sitenizi dolaşırken gösterebilirsiniz. “Kullanıcı ürün detaylarında 10 saniyeden fazla beklerse mesaj göster…” gibi tetikleyiciler kurarak, canlı destek sistemini daha aktif kullanabilirsiniz.
Ülkelere göre operatör atama
Farklı dilde web siteniz var ise, canlı destek sistemini bu ülkelere göre yerelleştirebilirsiniz. Eğer web sitenizin Almanca diline gelen müşteriyi Almanca Canlı Destek sistemi karşılar ve Almanca bilen operatör, hızlı şekilde müşteriniz ile iletişime geçebilir.
Detaylı ve anında raporlama
Canlı destek sistemi tüm sayfalarınızda java script girişi sayesinde kayıt altına almaktadır. Sayfayı ziyaret eden kişilerin ip adresine göre nereden sitenizi ziyaret ettiklerini, sayfa içi hareketlerine kadar detaylı bilgileri sizlere sunabilir, bu raporları daha sonra kullanmak üzere kayıt altına alabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
Android telefonumdan takip yapabilir miyim?
Android ve IOS sistemlerinde uygulamayı indirerek canlı chat sistemini takip edebilir, yada operatörlere takip ettirebilirsiniz. Ayrıca her ziyaretçi girişinde uyarı alma gibi ileri seçenekleri düzenleyebilirsiniz.
Iphone telefonumdan takip edebilir miyim?
Android ve IOS sistemlerinde uygulamayı indirerek canlı chat sistemini takip edebilir, yada operatörlere takip ettirebilirsiniz. Ayrıca her ziyaretçi girişinde uyarı alma gibi ileri seçenekleri düzenleyebilirsiniz.
Windows Mobile telefonumdan takip edebilir miyim?
Windows Mobile sistemlerinde uygulama şu anda temin edilememektedir.
Kaçan görüşemeleri daha sonra görebilir miyim?
Tüm görüşmelere panel veritabanına kayıt edilir. Görüşme geçmişinize panel üzerinden ulaşabilirsiniz.
Aynı anda birden fazla web sitesi yönetebilir miyim?
Evet, tek bir operatörle birden fazla web sitesi yönetebilirsiniz.
Otomatik mesaj yada form doldurma seçeneği var mı?
Canlı destek sisteminde otomatik doldurma veya chat’e başlamadan önce form doldurma seçenekleri bulunmaktadır.